ГАРНИЙ ПОЧЕРК ЗА 20 ЗАНЯТЬ

20 занять у формі гри, де дитина сама хоче якнайшвидше почати урок

  1. Вашій дитині знижують оцінки за почерк?
  2. Чи вимагає вчитель писати КРАСИВО вже у першому класі?
  3. Чи дитина не всигає записувати за вчителем?
  4. Літера O схожа на на літеру А?
  5. А іноді сама дитина не може розібрати, що написала?
  6. Бруд у зошитах і багато виправлень?

Прямо зараз  можна забронювати місце в групі і за 7 тижнів почерк дитини кардинально зміниться.

Що ви отримаєте:

  • Ефективний метод корекції рукописного тексту;
  • Детальний опис структури літер і з’єднань;
  • Контроль за виконанням домашньої роботи і своєчасне внесення коректив.

Ця методика залишиться з вами назавжди, і ви можете легко повторювати елементи і написання букв (особливо це актуально під час літніх канікул).

Прямо зараз забронюйте місце в групі і за 7 тижнів почерк дитини кардинально зміниться.

В результаті курсу будуть відібрані найкращі результати 🥇🥈🥉 і учасники отримають призи.

ЧИТАННЯ І ШВИДКОЧИТАННЯ

У нашому клубі є читання на будь-який смак

Курс “Знайки”

Навчання читання в курсі комплексних занять з підготовки до школи, розрахованих на два, або один рік дошкільної підготовки.

Детальніше на стор. “Підготовка до школи”

«Граємо-читаємо»

Навчання читання на короткому курсі за 12 занять «Граємо-читаємо», для діток 4-6 років. Де по суті йде «запуск» самого процесу читання та пробудження бажання читати.

«Читання за 12 занять. 6-8 років »

Читання для діток, що вже вміють читати, але не розуміють прочитане або швидкість читання занадто низька для першого, другого класу початкової школи, немає інтересу до читання і т.д. Цей курс з елементами швидкочитання.

«Швидкочитання за 12 занять»

Для самої дитини – це можливість повірити в свої сили, отримати мотивацію на впізнавання нового за допомогою читання. Зрозуміти, що читання не сама мета, а лише інструмент для пізнання.
Тут зібрані методи і прийоми швидкочитання, використовуючи які, дитина сама бачить результати своїх досягнень. Це незмінно викликає гордість і впевненість в своїх силах.

Як ми працюємо на курсі швидкочитання?

МАТЕМАТИКА

Склад числа, Таблиця множення

Як ми працюємо на курсі МАТЕМАТИКА

Склад числа за 12 занять. 5-7 років

Курс для діток, що вже знають цифри і числа, але не вміють рахувати, не розуміють прочитане або швидкість лічби занадто низька для цього віку.

Що вмітимуть діти 6-7 років?
Рахувати мовчки в межах 10, вирішуючи 25-30 прикладів за хвилину;
Вирішувати «приклади з віконцями» – по суті, найпростіші рівняння;
Володітимуть універсальними обчислювальними навичками для лічби у межах 100 і 1000.
Знатимуть назви всіх компонентів при додаванні і відніманні.
Легко рахуюти у прямому і зворотному порядку.
Визначатимуть частини і ціле.
Правильно писати цифри, дотримуючись норм каліграфії.
Вирішиватимуть прості нерівності.
Зможуть охарактеризувати предмет за різними ознаками і порівняти кілька предметів за заданою ознакою.

Програма курсу:

Система інтелектуально-розвиваючих занять;
2 рівня складності;
Тривалість 1 рівня – 16 занять.
Тривалість 2 рівня – 12 занять. Всього – 28 годин.
2 рази на тиждень.
Основа курсу – робочі аркуші, ігри, картки, таблиці.

Таблиця множення за 16 занять

Для дітей в цьому курсі можна виділити 4 стадії:

  • Розуміння змісту множення і ділення;
  • Освоєння основних обчислювальних прийомів і законів;
  • Застосування їх в практиці;
  • Автоматизація навичок письмових обчислень на слух.

Просто, швидко, легко, з розумінням сенсу, жваво, цікаво – так проходять заняття по таблиці множення. Обов’язково використовуються тренувальні ігри, завдяки яким розвивається швидкість обчислень.

За підсумками курсу діти навчаться не лише множити, але і ділити, а також вирішувати прості рівняння.

Всього за 16 занять допоможемо вирішити проблему, яка може існувати роками, поліпшити оцінки і залишити у дитини почуття перемоги допоможе цей курс.

Ця методика істотно спрощує процес запам’ятовування таблиці множення. І показує різні прийоми обчислень, крім основного – зазубрювання.

Приклад: при множенні 6 на парне число перша цифра у відповіді = пів на другу множника, а остання цифра збігається зі значенням другого множника. Остання цифра у відповіді завжди збігається з другим множником і добре римується.

Візьмемо приклад 6 x 4. Половина другого множника – це 2, сам другий множник – це 4. Вийшло 24.

6х2 = 12 6х4 = 24 6х6 = 36 6х8 = 48

Це тільки один із прийомів, який полегшує обчислення і запам’ятовування множення на шість. Після хорошого тренування рішення запам’ятовуються легко і швидко. Потім в кілька етапів проходить процес автоматизації досвіду.

Вік: 7-12 років;
У групі – 4 особи;

Заняття проводяться 2 або 3 рази на тиждень по 50 хвилин.